تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
Hookah Shisha Tobacco
خرید از چین
قیمت لوله
انجام پروژه متلب
لوازم یدکی ال ۹۰
خرید دریل مگنت
Barabas Ropa de hombre
دفتر مهاجرتی
ای توپی پوزیشنر روغن خراطین
قیمت لوله استیل
تجهیز صنعت
سایت برتر

سایت برتر

سایت برتر

آشنایی با مجله کوئیک فیت

 

 دراینمطلبباسایتکوئیکفیتآشناخواهیمشد. سایتیکهبهگونه‌ایمتفاوتسعیدربالابردنسطحدانشمردمدرحوزهسلامت، تناسبانداموغیرهدارد. اینسایتباترجمهوتحقیقازبهترینسایت‌هایروزدنیاتمامسعیخودراکردهتامحتواییباارزشبهکاربرانارائهدهد.

وبسایتکوئیکفیتامروزهبهعنوانیکیازوبسایت‌هایمطرح، برایارتقاسطحآگاهیدرحالفعالیتاست. اهدافبلندمدتیبرایاینوبسایتتنظیمشدهاستکهبابرنامه‌ریزی‌هایقویدرحالاجرااست. برایآشناییبیشتربااینوبسایتورویکردهایپیشرویآنبهتراستاینمتنراازدستندهید.

آشنایی با مجله کوئیک فیت

مجله سلامت کوئیک فیت امروزه به عنوان یکی از مجلات مطرح، برای ارتقا سطح آگاهی در حال فعالیت است. اهداف بلند مدتی برای این مجله تنظیم شده است که با برنامه ریزی های قوی در حال اجرا است. برای آشنایی بیشتر با این مجله و رویکردهای پیش روی آن بهتر است این متن را از دست ندهید. 

همیشه فیت با کوئیک فیت

پیشرفت علم و تکنولوژی، به هر چه ماشینی تر شدن منجر شده است. مجلات کاغذی گذشته، جای خود را به مجلات اینترنتی امروزی داده اند که انواع آنها در حوزه های مختلف شروع به کار کرده اند. 

یکی از پرطرفدارترین حوزه هایی که وجود دارد مجلات سلامت و تناسب اندام هستند که بتوانند کیفیت عمر و طول عمر را افزایش دهند. اما آیا می توان به هر مجله و سایتی اعتماد کرد و با توجه به آن شرایط سلامت بدن و روحیه را پیش برد؟

قطعا مطالبی که روی صفحات مجلات اینترنتی هستند، قرار است اطلاعاتی را برای مخاطبان به همراه داشته باشند. پس باید مجلاتی انتخاب شوند که حداکثر سلامت افراد جامعه را در نظر دارند. 

هدف و رسالتی که این مجله دارد " همیشه فیت با کوئیک فیت" است. برای این هدف بزرگ، همواره برنامه ریزی ها و تلاش های متعددی انجام می شود که سبب ایجاد چندین هدف دیگر برای مجله می شد.

آشنایی با اهداف کوئیک فیت

مجله کوئیک فیت یکی از مجلاتی است که به منظور افزایش سطح اطلاعات و آگاهی افراد جامعه در حوزه سلامت شروع به کار کرده است. در این مجله، گردآوری اطلاعات از طریق سایت های معتبر خارجی و داخلی یا ترجمه متون علمی صورت می گیرد. 

به هیچ وجه در متون گردآوری شده، بر پیروی از راهکارهای غیرعلمی و مخاطره آمیز برای سلامت تاکیدی نمی شود. 

این موضوع ممکن است در برخی از مجلات صرفا برای کسب درآمد و یا پربیننده شدن انجام شود و هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با این موضوع وجود نداشته باشد.

تاکید کوئیک فیت اطلاع رسانی و آگاهی در زمینه سلامت و ارتقاء سطح اطلاعات افراد جامعه در حوزه سلامت است. تا جایی که مکررا بیان می شود، شرایط بدنی هر فرد نیاز به راهکار درمانی خود را دارد و نباید از یک نسخه برای عموم افراد تجویز کرد.

طبیعتا چنین مجلاتی به زودی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. زیرا همواره سلامت مخاطبان خود را در نظر دارند و به نسبت نیاز و توجه به سطح آگاهی، مطالب مفید فایده را در اختیار آنها قرار می دهند. 

مخاطبان کوئیک فیت

یکی از مهمترین مواردی که مجلات اینترنتی را مطرح می کند، مخاطبان و توجه به نیاز مخاطبان مجله است. کوئیک فیت سعی دارد تمام مطالب به صورت کاملا علمی و حرفه ای اما با زبان عامیانه و کاملا مفهوم برای افراد در هر سنی ارائه شود. 

نکته ای که امروزه اکثر مجلات اینترنتی به آن توجه دارند این است که طبق سلیقه مخاطبان پیش می روند. اما آیا این روش درستی برای رضایت مخاطبان است؟

با توجه به ارتقا سطح اطلاعات و دانش جامعه امروزی، نیاز است تا اصلاحاتی در اطلاعات عمومی غلط ایجاد شود. برای مثال در جامعه جا افتاده است که مادران باردار باید دو برابر سایر افراد تغذیه کنند! اما در مجلات حوزه سلامت که هدف تغییر عادات غلط را بر عهده گرفته اند، گفته می شود که در هر دوره از روند بارداری، چه مقدار کالری آن هم طبق شرایط بدنی مادر نیاز است. اما مهمتر اینکه توصیه و تاکید می شود برای دریافت اطلاعات درست نباید به مجلات اکتفا کرد. در مجلات علمی و اصولی مانند کوئیک فیت بارها تکرار می شود که مطالب برای آگاهی و اطلاعات عمومی هستند و باید برای هر فرد نسخه ای مخصوص طبق صلاحدید پزشک تجویز شود. 

اگر این اصلاحات و به روز شدن مطالب برای مجله وجود نداشته باشد، پیشرفتی برای اطلاعات عمومی جامعه حاصل نمی شود. مطالب مجله کوئیک فیت برای عموم مخاطبین در سطوح مختلف مناسب هستند و دائما راهکارهایی برای به روز شدن آنها انجام می شود. زیرا روزانه علم پیشرفت می کند و نیاز هر دوره ای ممکن است متفاوت با دوران قبل باشد. به همین دلیل لازم است بر طبق آن مطالب به روز شوند.

علاوه بر تمام این موارد، بهتر است مجله ای که مورد مطالعه قرار می گیرد واقعیات را نشان دهد تا اینکه بر عادات منسوخ شده تاکید کند و همواره بدون در نظر داشتن ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی جامعه فعالیت کند. با این وجود بهترین انتخاب برای دریافت اطلاعات درست و علمی مجلاتی همچون کوئیک فیت هستند.

موضوع مطالب مجله سلامت کوئیک فیت

همانطور که اشاره شد، این مجله فعالیت خود را در زمینه سلامت پایه گذاری کرده است و سعی دارد هر آنچه که به این موضوع مربوط می شود را در دسته بندی های مطالب خود به صورت علمی و صحیح ارائه دهد.

با پیشرفت روزانه کوئیک فیت، دسته بندی های مختلفی برای موضوع های متنوع در حوزه مربوط ایجاد شدند که حالا در چند دسته بندی اصلی در حال فعالیت است. متون مختلف برای هر دسته بندی نیز شامل موارد متعددی می شود. 

مطالب اغلب با موضوعاتی در حوزه تغذیه، داروها، انواع رژیم غذایی، انواع ورزش و تناسب اندام، بیماری ها، زیبایی و آشپزی سلامت که به تازگی اضافه شده است و طرفداران خاص خود را نیز دارد، در مجله قرار می گیرند. علاوه بر این موارد کوئیک فیت قصد دارد به زودی مطالب را ارتقا داده تا مخاطبان با هر سلیقه ای بتوانند متن، پادکست و ویدئو مرتبط با موضوع دلخواه خود را در مجله پیدا کنند.

مطالب این مجله کاملا علمی در حوزه سلامت، برای آشنایی با فواید و مضرات انواع داروهای معروف، بررسی و نقد بسیاری از رژیم های معروف که کاملا نام آشنا هستند، انواع ورزش و فعالیت بدنی که به سلامت و تندرستی کمک می کنند، بیماری های مختلف و راه انتقال، درمان، کنترل و پیشگیری از آنها مورد بررسی قرار می گیرند، مطالب مربوط به زیبایی برای سلامت پوست و مو از منابع به روز گردآوری شده اند در کوئیک فیت بیان می شوند، قسمت آشپزیِ سلامت که به آموزش پخت غذاهای مختلف پرداخته می شود و راهکارهایی برای پخت سلامت و بررسی کالری دریافتی مطرح می شود، بیان نکات مهم در مورد بارداری و پس از آن، پرداخته خواهد شد.

منابع مطالب کوئیک فیت

برای گردآوری مطالب مجلات، نکته مهم منابع آنها هستند. اینکه از چه منابعی مطالب را گردآوری و ترجمه می کنند به اعتبار آنها نزد مخاطب می افزاید. منابعی که کوئیک فیت به وسیله آنها مطالب را آماده می کند، جزء قویترین و بهترین منابع انگلیسی زبان هستند که متون را کاملا به صورت علمی از مجلات علمی تخصصی گردآوری کرده اند. علاوه بر این موضوع سلامت مخاطبان را نیز در اولویت قرار می دهند.

ارتباط با کوئیک فیت

یکی از گزینه های مهمی که می تواند مخاطبان را راضی نگه دارد، برقراری ارتباط با مجله مورد علاقه شان است. مجله سلامت کوئیک فیت این امکان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است تا راه های ارتباطی مختلفی داشته باشند و بتوانند از طریق مختلف و دلخواه نظرات خود را در رابطه با مطالب انتقال دهند. از این طریق طبق نیاز آنها می توان مجله را پیش برد.

امروزه یکی از نرم افزارهای پرطرفدار برای مخاطبان اینستاگرام و پینترست است که کوئیک فیت در این زمینه نیز فعالیت بسیار قوی دارد. فعالیت در صفحه اینستاگرام و همینطور پینترست سبب شده است تا مخاطبین در کانال های ارتباطی مختلف، طبق سلیقه خود بتوانند از مطالب بسیار مفید بهره مند شوند. 

آنچه به مجله کوئیک فیت اضافه خواهد شد

مجله کوئیک فیت طبق نیاز روز جامعه در حال پیشرفت است. با توجه به اینکه امروزه زمان مطالعه برای بسیاری از افراد کوتاه است یا حتی گاهی وجود ندارد، نیاز به محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی احساس می شود. مجله کوئیک فیت در حال ساخت قویترین محتواهای صوتی و ویدیویی است که بتواند در زمینه مطالب موجود، بهترین اطلاع رسانی را برای مخاطبان داشته باشد. 

محتوای صوتی یا پادکست و ویدئوها نیز مانند محتواهای متنی، به صورت کاملا علمی از منابع تخصصی گردآوری می شوند. از این طریق نیاز روز جامعه در نظر گرفته خواهد شد. طرفداران این سبک از محتواها می توانند این نوع محتواها را در صفحات سایت، صفحه اینستاگرام و همینطور صفحه پینترست دنبال کنند. از این طریق روزانه از مطالب آموزنده بسیار مفیدی بهره مند خواهند شد.

توصیه مجله سلامت کوئیک فیت برای مطالعه مجلات اینترنتی

مجله سلامت کوئیک فیت با ارائه مطالب کاملا علمی، برای ارتقاء سطح آگاهی جامعه در تلاش است. اما توصیه ای که از این مجله باید جدی گرفت این است که مطالب علمی که در مجلات اینترنتی یا حتی شبکه های اجتماعی مختلف مطرح می شوند، به صورت عمومی توصیه می شوند که به صورت شخصی نتیجه مطلوبی ندارند.

به زبان ساده تر، مطالب ارائه شده هر چند علمی، ممکن است برای هر فردی نتیجه متفاوتی را به همراه داشته باشد و توصیه کوئیک فیت به تمام همراهان و افراد مختلف این است که برای مشکلات بدنی و به ویژه روحی، به هیچ وجه نباید راهکارهای عمومی را دنبال کرد. تنها وقتی یک روش درست است که طبق نیاز فرد و با توجه به شرایط فرد تنظیم شده باشد. 

در مورد درمان بیماری ها و مصرف انواع داروها، توصیه کوئیک فیت این است که به هیچ وجه خودسرانه عمل نشود و باید شرایط بدن را پزشک بررسی کرده و ضرورت درمان با روش درست را مشخص کند. گام بسیار مهمی که کوئیک فیت در جهت ارتقا سلامت جامعه برداشته است، تا حد بالایی در گرو رعایت این نکته بسیار مهم است.

در آخر

 

مجلات اینترنتی متعددی امروزه وجود دارند که بهتر است نکات مهمی را برای انتخاب و دنبال کردن آنها در نظر داشت. نکات مهمی که کوئیک فیت بر آنها تاکید دارد شامل مواردی همچون به روز بودن، توجه به نیاز مخاطب، ارائه محتوا های علمی از منابع درست، اصلاح باورهای غلط و جا افتاده، در نظر داشتن سطح اطلاعات مخاطبین و توجه به نظرات آنها، از جمله مواردی هستند که باید در نظر داشت. یک مجله اینترنتی همواره باید بر این موارد پایبند باشد.

 
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 26 آذر 1400ساعت 19:09 توسط احمد | تعداد بازديد : 45 | |

راهنمای ارسال ایمیل انبوه و گروهی

C:UsersmahdiDownloadsseoillionphotos-2889128-1024x652.jpg

در میان روش های ارتباطی و بازاریابی در اینترنت، ایمیل در رتبه نخست با قابلیت های بسیار خود توانسته است از سایر روش ها به کاربران تجاری و فعال نزدیک تر شود. برای مجموعه ها و کسب و کارها اما چالش های مختلفی در اجرا و پیاده سازی موفق ایمیل همیشه وجود داشته است. در این مطلب شما را با ۳ روش اصلی و خدمات ایمیل مارکتینگ آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی به مشترکین و یا مشتریان خود از طریق ایمیل ارتباطات خود را حفظ و گسترش دهید. استفاده از روش های مدرن بازاریابی ایمیلی به میزان قابل توجهی باعث صرفه جویی در زمان برای برقراری ارتباط با مشترکین و پیگیری آتی آن ها خواهد شد.

  1. ارسال مستقیم با پنل ایمیل

در این روش شما برای انجام ایمیل مارکتینگ می توانید از ابزار آنلاین مانند پنل ارسال ایمیل گروهی و انبوه برای ارسال ها ، مدیریت مشترکین و خبرنامه های خود استفاده کنید. با ثبت نام در این پنل ها و دریافت اشتراک های ماهیانه و یا سالیانه شما امکانات زیادی را برای بازاریابی در اختیار خواهید گرفت:

  • آپلود و مدیریت لیست ایمیل مشترکین

  • طراحی خبرنامه، فرم اشتراک و صفحات فرود

  • برنامه ریزی و ارسال کمپین های ایمیلی

  • دریافت آمار و گزارشات ارسال های شما

  • ساخت سگمنت و فیلتر بازاریابی ایمیلی

  1. ارسال با سرور / سرویس

وقتی از یک وب سایت، وب هاستینگ و یا برنامه های نرم افزاری استفاده میکنیم و به محدودیت تعداد ارسال روزانه ایمیل ها و یا مشکل اسپم شدن ایمیل ها برخورد میکنیم بهترین راه حل چیست؟ چگونه بصورت نامحدود ایمیل ها را با کیفیت و سرعت به مخاطبین تحویل دهیم؟ استفاده از فناوری های ایمیل سرور مانند سرور  خارجی SMTP و یا اتصال به وب سرویس های ایمیلی API از طریق برنامه نویسی و قراردادن کدهای مرتبط به شما در حل این موضوع مهم کمک میکنند. بعنوان مثال با قرار دادن اطلاعات سرور ایمیل یخود در برنامه های مختلف میتوانید کانال ارسال خود را به یک سرویس واسط تغییر دهید و یا با ساخت یک کلید API و نصب یک افزونه در سایت خود بتوانید کلیه ایمیل های برنامه را از طریق سرویس رسان واسط انجام دهید و دیگر سرور هاستینگ شما با همه محدودیت ها چالشی برای شما نباشد.

  1. ارسال با خدمات رسان

 

اگر به کارهای فنی علاقه نداشته و یا نیرو و زمان برای انجام ایمیل مارکتینگ ندارید بهترین روش برای شروع بازاریابی ایمیلی می تواند برون سپاری کار تبلیغات به مجموعه های فعال در حوزه تبلیغات دیجیتال و اینترنتی باشد. در این روش سرویس رسان تبلیغ شما را در قالب خبرنامه ایمیلی برای لیست اصناف و مشاغل فعال و مرتبط با کسب و کار انتخابی شما ارسال می کند و گزارشات آماری را در اختیار شما قرار میدهد. با این کار شما نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید داشت و بزرگترین چالش یعنی در اختیار داشتن بانک ایمیل فعال و هدفمند را ندارید. توجه به این نکته که خرید بانک های ایمیل از اینترنت باعث اسپم دامنه شما خواهند شد بسیار مهم است. این روش تبلیغ را به دفعات می توانید برای محصولات و خدمات مختلف خود انجام دهید و کلیک های مستقیم از مشتریان جدید در سایت خود دریافت کنید.

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 25 آذر 1400ساعت 22:15 توسط احمد | تعداد بازديد : 40 | |

بالانس در فارکس چیست

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 24 آذر 1400ساعت 0:07 توسط احمد | تعداد بازديد : 34 | |

کافه جزوه مرجع دانلود رایگان کتاب و جزوه


 

کتاب مجموعه ای از صفحات نوشته شده، مصور، چاپ شده یا خالی (صفحه های سفید و نانوشته) است. از جوهر، کاغذ، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و ...) که از یک طرف (راست یا چپ) به هم چسبیده یا متصل می شوند، ساخته می شود. به هر صفحه کتاب یک صفحه و هر طرف یا هر صفحه را یک صفحه می گویند.

کتاب ها در اندازه های مختلف عرضه می شود. در ایران سفر، وزرا و جیپ جیبی از معروف ترین قطعات کتاب است. کوچکترین کتاب جهان کتاب مقدس است که در موزه کلیسای وانک اصفهان نگهداری می شود. اولین کتاب فارسی زبان در هند توسط یک ارمنی با زیورآلات تزئین شد. نوع دیگر کتاب، کتاب الکترونیکی است که در بسته‌های نرم ‌افزاری مانند پی ‌دی ‌اف یا آی‌ پب عرضه می ‌شود که توسط کتاب ‌خوان ‌های الکترونیکی مانند آمازون کیندل نیز استفاده می ‌شود. نمونه دیگری از کتاب های چاپ نشده، کتاب صوتی است که توسط شخص یا افراد خوانده می شود و گاهی به صورت نمایشنامه اجرا می شود. این کتاب ها ممکن است همراه با موسیقی و افکت باشد.

پیشینه تعریف کتاب

هنوز تعریف روشن و کاملی ارائه نشده است و نمی تواند معنای همه انواع مختلف کتاب را پوشش دهد. مانند نشریات، تحت عنوان ثابت، نباید به صورت دوره ای منتشر شوند. یکی دیگر از تعریف های به ظاهر مناسب، محتوای تولید شده توسط نویسنده است که هدف خاصی را دنبال می کند، کتاب محتوا را حول محور هدف تعیین شده توسط نویسنده ارائه می کند، در پایان کتاب نویسنده به هدف خود می رسد و در این صورت هیچ ارجاع کلی به کتاب یا مقاله دیگری ندارد.

کلمه فارسی کتاب از عربی وارد شده است. در فارسی میانه «نامک» (حرف دری در فارسی) را عموماً کتاب می‌گفتند و فروردگ به آنچه امروزه عموماً به عنوان گفتمان شناخته می‌شود، اطلاق می‌شود. در دوره توسعه شدید فارسی، حرفی به معنای مطلق کتاب به کار رفته است. در فارسی میانه از اصطلاحات تخصصی تر ماتیکان (رساله) و نسک (برای بخش های اوستایی) استفاده می شود. کلمه پیامبر که همیشه نوشته شده و می توان به معنای مطلق کتاب یا نوشتار به کار برد، در زبان فارسی دری با معنای خاص قرآن به کار می رود.

 

کتاب الکترونیکی چیست؟

در سال های اخیر استفاده از رایانه باعث تسهیل چاپ کتاب و توسعه چاپ و انتشار کتاب های چاپی شده است. در اواخر قرن بیستم، وسایل ارتباطی مانند تلویزیون، کامپیوتر و اینترنت مفهوم کتاب را به عنوان مهمترین منبع اطلاعات به چالش کشیدند. از سوی دیگر، با ذخیره اطلاعات کتاب در نوارهای صوتی و تصویری، تعریف کتاب به عنوان «مجموعه مقالات چاپی یا نسخ خطی» نیز به چالش کشیده شده است.

منشاء کتاب های الکترونیکی به سال 1971 میلادی بر می گردد. این کتاب های الکترونیکی با استفاده از لامپ های پرتو کاتدی، تصاویر صفحه نمایش را تولید کردند که می توانست جایگزین چاپ و کاغذ شود. اما اولین کتاب الکترونیکی دیجیتال، موشک Nuvomedia در سال 1999 منتشر شد.

اخیراً تلاش هایی برای تبدیل کتاب های معمولی به کتاب الکترونیکی صورت گرفته است. این تلاش ها در جنبشی به نام پروژه گوتنبرگ انجام می شود. برای سهولت استفاده از کتاب های الکترونیکی، تجهیزات دیجیتال ویژه ای به نام کتاب خوان های الکترونیکی وارد بازار شده است. این دستگاه ها در واقع کامپیوترهای کوچکی هستند که قادر به ذخیره و بازیابی تعداد زیادی کتاب الکترونیکی هستند.

برخی از ویژگی های کتاب های الکترونیکی که منجر به استفاده گسترده از آن شده است عبارتند از:

  • سهولت حمل و نقل در حین ترکیب محتوا
  • انسجام محتوا و تنوع برنامه ها
  • مطالب را با یکدیگر به اشتراک بگذارید
  • پشتیبانی از ویژگی های چند رسانه ای

این مزایا باعث شده است که فروش کتاب های الکترونیکی از کتاب های چاپی آمازون، بزرگترین کتابفروشی جهان، پیشی بگیرد.

کتاب صوتی چیست؟

کتاب صوتی، کتاب مصور یا کتاب صوتی سندی است که به صورت صوتی تهیه شده و بر روی نوار کاست، سی دی و ... ضبط شده است. پول کتاب های صوتی می توانند با موسیقی و افکت نیز همراه شوند.

مراحل چاپ کتاب

کتابی که توسط نویسنده تهیه شده است، توسط انتشارات چاپ و شماره گذاری می شود تا شماره شابک خانه کتاب (که البته ناشران شابک آن را دریافت کرده و مانند خانه کتاب در اختیار دارند) به دست آورند. پس از تعیین شابک، کتاب برای فیپا به کتابخانه ملی ارسال می شود. پس از دریافت فیپا که اطلاعات کامل کتاب در آنجا جمع آوری می شود، کتاب برای اخذ مجوز چاپ جهت صدور نسخه ای از آن به وزارت کشور ارسال می شود. مجوز کتاب.

پس از انجام تمامی مراحل، کتاب آماده چاپ و ارسال توسط ناشر برای چاپ سنگی، چاپ و صحافی است. اکنون کتاب شما آماده است. همه این مراحل ممکن است بین 1 تا 3 ماه طول بکشد.

جزوه چیست؟

بروشور یا نامه چاپی یک کتاب بدون جلد است (یعنی بدون جلد سخت یا جلد گالینگور). یک بروشور ممکن است شامل یک ورق کاغذ باشد که در دو طرف چاپ شده و به نصف، یک سوم یا یک چهارم تا شده باشد.

استاندارد بین‌المللی یونسکو برای تولید کتاب و انتشارات، بروشور را چنین تعریف می‌کند: «نشریه چاپی غیر دایره‌ای با حداقل 5 و حداکثر 48 صفحه، بدون صفحه جلد، که در یک کشور خاص منتشر شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد». این نشریه به عنوان یک "نشریه غیر ادواری حاوی حداقل 49 صفحه، بدون صفحات جلد" توصیف می شود. با این حال، تعاریف یونسکو فقط برای هدف خاص جمع آوری آمار تولید کتاب آنها استفاده می شود.

هدف جزوه

بروشورها می توانند از اطلاعات مربوط به ظروف آشپزخانه گرفته تا اطلاعات پزشکی و رساله های دینی را شامل شود. بروشورها در بازاریابی بسیار مهم هستند، زیرا ارزان هستند و به راحتی بین مشتریان توزیع می شوند. جزوات همچنین ابزار مهمی به عنوان موضع سیاسی برای اعتراض در مبارزات سیاسی بود.

استفاده تجاری از جزوه ها

بروشورها به طور گسترده در تجارت استفاده می شوند، به ویژه به عنوان نوعی ارتباطات بازاریابی. بروشورها اهداف مختلفی دارند، از جمله توضیحات محصول، راهنماها، اطلاعات شرکت، تبلیغات یا راهنمای تور، و اغلب به روشی مشابه بروشورها استفاده می شوند.

منبع: کافه جزوه

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 22 آذر 1400ساعت 18:12 توسط احمد | تعداد بازديد : 28 | |

وکیل پاسخگو تهران

وکیل پاسخگو تهران بیشتر افراد علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری محول کنند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمی کند در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. گاهی دیده شده است که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. وکیل شرق تهران

وکیل پیگیر تهران
در صورتی که، هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 15 آذر 1400ساعت 21:56 توسط احمد | تعداد بازديد : 25 | |

تعمیرات مایکروویو

مایکروویو یکی از محصولات پرکاربرد این روزهای هر خانه محسوب می شود. مشخصا هر محصولی از محصولات لوازم خانگی، نیازمند تعمیرات می شود و بدون استثنا قائل شدن می توان هر خانه را نیازمند تعمیرات مایکروویو (مایکروفر) دانست. نکته حائز اهمیت این نیاز به تعمیر ماکروویو آن است که یافتن نمایندگی تعمیرات ماکروفر کار چندان ساده ای نیست. در اینجا اما شما محتوا یکی از برترین نمایندگان تعمیر و سرویس ماکروفر را دنبال می فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تعمیر ماکروفر خود در شهر تهران و در محل می توانید از طریق شماره های قرار گرفته در همین بخش اقدامات لازم را انجام دهید. بدیهی ست که ژاو سرویس با تجربه و سابقه کار درخشان خود می تواند اعتماد شمارا جلب کرده و نیاز به تعمیرات مجدد لوازم خانگی تان را کاهش دهد. با ما تماس بگیرید.


 
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 14 آذر 1400ساعت 22:17 توسط احمد | تعداد بازديد : 27 | |

تعمیر جاروبرقی

امروزه به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی، تنها راه کاهش هزینه های اقتصادی خانواده تعمیر آنهاست و با توجه به استفاده روزانه و همیشگی از وسایل برقی به مرور زمان مستهلک می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. از جمله وسایلی که باید در منزل تعمیر شوند می توان به تعمیر یخچال ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر جاروبرقی اشاره کرد، چرا که از صرف هزینه های جانبی همچون هزینه حمل نقل و بارگیری تا شرکت تعمیر لوازم برقی، به صورت رفت و برگشت اجتناب کرد. با ما همراه شوید تا در این مقاله به بررسی قیمت تعمیر یخچال درمحل، تعمیر ماشین لباسشویی در محل و تعمیر جاروبرقی در محل بپردازیم.

متداول ترین خرابی های جاروبرقی عبارتند از

عمر مفید یک جاروبرقی بین 15 الی 20 سال می باشد و به مرور زمان در اثر مستهلک شدن ممکن است مشکلات متداولی برای جاروبرقی شما اتفاق افتد که می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی در محل استفاده نمایید و این مشکلات را برطرف کنید.

قیمت تعمیر جاروبرقی

قیمت تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

550.000 تومان

قیمت تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

480.000 تا 900.000 تومان

قیمت خرطومی جاروبرقی سامسونگ

40.000 تا 120.000 تومان

 

  • روشن نشدن جاروبرقی

  • خرابی سیم جمع کن

  • مکش پایین جاروبرقی

  • احساس بوی سوختگی

  • اتصالی سیم جاروبرقی

  • سر و صدای گوش خراش جاروبرقی

  • خرابی دکمه خاموش و روشن

  • پایین بودن قدرت موتور جاروبرقی

  • جرقه زدن بدنه جاروبرقی

در صورت مشاهده هر یک از مشکلات بالا با سرویسکار تعمیر جاروبرقی در محل تماس بگیرید و اگر از دانش فنی برای تعمیر جاروبرقی برخوردار نیستید لطفا اقدام به تعمیر جاروبرقی ننمایید، چرا که باعث بروز اتفاقاتی همچون برق گرفتگی و… می شود که توصیه ما استفاده از تعمیرکار مجاز می باشد.

قیمت تعمیر ماکروفر

خدمت

قیمت به تومان

قیمت تعمیر برد ماکروفر

250.000 تا 365.000

قیمت تعویض برد ماکروفر

90.000 تا 740.000

قیمت تعویض میکروسوئیچ ماکروفر

100.000 تا 190.000

قیمت تعویض موتور گردان ماکروفر

170.000 تا 240.000

قیمت تعمیر ترموستات ماکروفر

9.000 تا 50.000

قیمت تعمیر لامپ مگنترون ماکروفر

310.000 تا 600.000

قیمت تعمیرات خازن ماکروفر

80.000 تا 180.000

قیمت تعمیر دیود ماکروفر

50.000 تا 190.000

قیمت تعمیر ورق نسوز ماکروفر

100.000 تا 180.000

قیمت تعمیر المنت ماکروفر

140.000 تا 180.000

قیمت تعمیر ترانس ماکروفر

200.000 تا 380.000

 

مزایای تعمیر لوازم برقی در منزل

از مزایای  تعمیر لوازم برقی در منزل می­ شود به سه دلیل عمده اشاره کرد اولین مزیت این است که خود شما نظاره گر تعمیر جاروبرقی یا تعمیر ماکروفر یا تعمیر ماشین لباسشویی و… در منزل خود هستید و به تمام مراحل تعمیر نظارت خواهید کرد.

مزیت دومی که دارد تعمیرجاروبرقی، تعمیر ماکروفر، تعمیر ماشین لباسشویی و… در زمان کوتاه تری انجام خواهد شد، چرا که وسیله برقی یکبار به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فرستاده شود و تعمیر صورت پذیرد و دوباره از نمایندگی وسیله را به منزل عودت دهند پروسه زمانبری را طی خواهد کرد.

مزیت سوم این است که در زمانی که لوازم برقی  برای تعمیر به نمایندگی‌ها فرستاده می­شود در حین حمل و نقل، امکان صدمه دیدن بدنه وسایل برقی وجود خواهد داشت و به دلیل حساس بودن خانوم های خانه، بهتر است که تعمیر لوازم برقی در منزل صورت پذیرد.

 

اهمیت بالای لوازم برقی در آسایش و آرامش زندگی انسان ها باعث شده است که هر روزه استفاده بیشتر از وسایل برقی جز لاینفک کارهای روزمره قرار گیرد، مثلا استفاده از جاروبرقی و ماکروفر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و… به بالاترین حد خود رسیده است و در زمان کرونا با توجه به قرنطینه شدن اکثر کسب و کارها، انسان ها باید ساعات زیادی را در قرنطینه به سر ببرند و همین در خانه ماندن باعث استفاده بیشتر از وسایل برقی خواهد شد و با بالا رفتن زمان استفاده از وسایل برقی، زمان مستهلک شدن وسایل هم بالا می­رود و استفاده از وسایل خدماتی منزل منوط به تعمیر جاروبرقی و تعمیر ماکروفر و تعمیر ماشین لباسشویی و… خواهد بود.


 
موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 14 آذر 1400ساعت 19:54 توسط احمد | تعداد بازديد : 30 | |

راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان

یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین تجربه‌های زندگی هر زوج جوان، خرید لباس نوزادی برای برای فرزند در راهشان است. با این حال، تجربه اول همواره دشوار و پر از سردرگمی است. اکثر زوج‌ها از تجربه دیگران در این خرید بهره می‌گیرند و چه بهتر خواهد بود اگر این تجربیات با علم روز دنیا تلفیق شوند. به همین منظور، مجموعه ای از تجربیات کارآمد و توصیه‌های مفیدی از صاحب نظران را در این مطلب آورده ایم. در این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنیم زیباترین و بهترین لباس کودک را برای نوزاد خود مهیا کنید. با ما تا انتها همراه باشید. راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان

 

خرید لباس بچه سومین سایز لباس نوزادی، سایز 2 است که با جثه نوزادهای 6 تا 9 ماهه تناسب دارد. در این حالت، وزن نوزاد بین 7.3 تا 9.1 کیلوگرم خواهد بود و قد وی در محدوده 66-4.1 سانتی متر قرار می‌گیرد. در این مرحله نیز فرزند شما همچنان رشد سریعی دارد و نیازی به لباس‌های متعدد نخواهد بود. 3 تا 4 دست لباس می‌تواند برای این دوره زمانی کافی باشد. سعی کنید متناسب ترین لباس‌ها برای فصل را انتخاب کنید و از انتخاب لباس‌ها با سایز بزرگ تر بپرهیزید.

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 29 آبان 1400ساعت 18:43 توسط احمد | تعداد بازديد : 28 | |

Cosmetic

What we initially chose to follow was our heart. Me & my wife had our main intention to make life beautiful by making people more beautiful. Specializing in facial and other cosmetic treatments by a welcoming group of qualified nurses to Makeup provide suitable services for you. Beauty

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 25 آبان 1400ساعت 19:36 توسط احمد | تعداد بازديد : 36 | |

طراحی سایت با وردپرس یا CMS اختصاصی؟

مشتریان حق دارند گیج شوند زیرا دلایلی برای انتخاب هر یک از این روش ها به دلایلی وجود دارد. در واقع بسته به نیاز، هر دو نوع سایت وردپرس یا CMS اختصاصی می توانند مناسب باشند. بنابراین در ابتدا ما باید تعیین کنیم که چه نوع وب سایتی را می خواهید طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس یا CMS اختصاصی؟
طراحی سایت اختصاصی

 

CMS اختصاصی چیست؟

CMS یک سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت یک وب سایت است. در سال های اخیر بسیاری از CMS های منبع باز رایگان طراحی شده اند که در دسترس عموم قرار گرفته است. محبوب ترین CMS های رایگان جوملا، وردپرس و دروپال هستند. در CMS های اختصاصی، پنل مدیریت و معماری پایگاه داده متناسب با نیازهای وب سایت شما طراحی شده است.

مزایای استفاده از CMS اختصاصی

قطعاً استفاده از سیستم اختصاصی مزایای زیادی دارد. در اینجا ، مهمترین آنها ذکر شده است:

∙      سرعت و انعطاف پذیری بالا

همه چیز از ابتدا توسط یک طراح سایت حرفه ای و متناسب با نیازهای شما پیاده سازی می شود که به اجتناب از هرگونه کد غیر ضروری یا جدول غیر ضروری در پایگاه داده اشاره می کند و اطلاعات در اسرع وقت در دسترس قرار می گیرد. همچنین تسلط طراح بر روی کد اصلی و ارتباطات داخلی کدها، به او کمک می کند تا برنامه را به راحتی ارتقا دهد و بتواند ویژگی های جدیدی را به برنامه اضافه کند.

∙      امنیت بالا

یکی از مهمترین عوامل در CMS های اختصاصی، امنیت بالای آن است. این امنیت به دلیل خاص بودن کدها و این واقعیت است که دیگران نمی دانند چگونه کدگذاری شده است.

تصور کنید وب سایت شما به زبانی جدید کدگذاری شده است که هیچ کس در جهان نمی داند. در این صورت جاسوسی از چنین سیستمی بسیار دشوار خواهد بود.

توجه به این نکته ضروری است که ویژگی CMS برای امنیت آن کافی نیست. در برخی موارد CMS های اختصاصی حتی ممکن است نسبت به CMS های رایگان آسیب پذیرتر شوند. امنیت کدها بستگی مستقیم به دانش و تجربه توسعه دهندگان دارد.

طراحی سایت با وردپرس

 

معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس

علاوه بر ویژگی هایی مانند امنیت و سرعت که در CMS اختصاصی در نظر گرفته شده است، برخی عوامل دیگر نیز می توانند بر انتخاب شما تأثیر بگذارند. مهمترین معایب CMS اختصاصی عبارتند از:

∙      هزینه بالا و صرف زمان زیاد

تصور کنید برای خرید کت و شلوار به مغازه بروید یا خیاط شخصی، کدام یک بیشتر هزینه دارد؟ آموزش طراحی سایت در اصفهان نیز همینطور است. هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوا رایگان استفاده می کنید، هزینه زیادی برای طراحی و توسعه تابلوهای مدیریت صرف نمی کنید. در طراحی وب سایت با CMS های اختصاصی، زمان مورد نیاز برای طراحی افزایش می یابد و هزینه ها نیز متناسب با آن افزایش می یابد.

ممکن است یک شرکت برای CMS اختصاصی همان قیمتی را داشته باشد که در وردپرس وجود دارد. در چنین شرایطی توجه داشته باشید که CMS اختصاص به شما ندارد بلکه مربوط به آن شرکت است. این بدان معناست که CMS توسط یک تیم 5 تا 10 نفر اجرا می شود و به عنوان یک سیستم اختصاصی به شما فروخته می شود، اما در همان زمان، همان سیستم به سایر شرکت ها در سایر زمینه های کاری فروخته می شود. این CMS عملاً منحصر به شرکتی است که آن را تولید کرده است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 15 سال گذشته با تلاش میلیون ها نفر در سراسر جهان به جایگاه فعلی خود رسیده است. این سیستم توانسته به محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم در زمینه کاری خود تبدیل شود. این جامعه آماری نشان می دهد که وردپرس چه ارزشی می تواند به طراحی وب شما اضافه کند.

∙      پشتیبانی ضعیف یا گران

هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کنید، با جامعه ای از میلیون ها طراح وب سایت در سراسر جهان روبرو می شوید که هرکدام توانایی ها و تجربیات خاص خود را دارند. اما در یک سیستم اختصاصی، تنها یک تیم از طراحان وجود دارد.

هنگامی که شرکت های طراحی وب سایت در اوج کار خود هستند، درخواست های شما را به تأخیر می اندازند یا پول زیادی را از شما برای ایجاد تغییرات کوچک دریافت می کنند. در هر دو مورد شما شرایط سختی را تجربه خواهید کرد. هر چه این همکاری بیشتر طول بکشد وابستگی شما به شرکت بیشتر می شود و شرایط پشتیبانی دشوارتر می شود. برعکس اگر هسته اصلی وب سایت شما وردپرس باشد و شرکت پشتیبانی کننده خدمات کافی ارائه ندهد، می توانید به سرعت یک شرکت یا نیروی کار جایگزین با قیمت مناسب پیدا کنید.

ما نمی توانیم بگوییم وردپرس بهتر است و آیا این بدان معنا نیست که CMS اختصاصی مناسب تر است. هر دو بسته به مقیاس کسب و کار شما می توانند مفید باشند.

های اختصاصی در چه نوع وب سایت هایی مناسب هستند؟

در این بخش ما محبوب ترین وب سایت ها را مرور می کنیم و تصمیم می گیریم که کدام سیستم مدیریت محتوا برای هریک از آنها مناسب است.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

یک مثال خوب از استفاده از CMS های اختصاصی، طراحی وب سایت برای فروشگاه های آنلاین بسیار بزرگ است. معمولاً وب سایت هایی که طیف وسیعی از محصولات را می فروشند به یک بستر اختصاصی برای ارتباط بین بخشهای مهم مانند بخش تحویل، بخش اداری و انبار نیاز دارند.

در این مورد توصیه می شود با استفاده از کدگذاری ویژه، ارتباط مناسب بین بخش ها ایجاد کرده و شرایط مناسبی را برای ارتقا سریع سیستم فراهم کنید. این شرکت ها معمولاً ترجیح می دهند یک فروشگاه آنلاین توسط تیم داخلی و بخش فناوری اطلاعات شرکت طراحی کنند تا در اسرع وقت نیازهای سیستم را برآورده کنند.

نمونه موفق چنین شرکت هایی SOUQ است. برعکس اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین تخصصی برای فروش محصولات در یک زمینه خاص و با جامعه هدف محدود را دارید، استفاده از وردپرس می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد زیرا زمان و هزینه راه اندازی سایت در مقایسه با آن بسیار کمتر خواهد بود. به شرایطی که خودتان یک تیم ایجاد می کنید.

پس از یک یا دو سال فعالیت و کسب اطلاعات دقیق از بازار می توانید بر اساس نیاز خود CMS اختصاصی را طراحی و پیاده سازی کنید. در طول طراحی این سیستم، سایت شما به خوبی در دسترس مشتریان است و به آنها خدمات ارائه می دهد.

طراحی وب سایت برای شرکت ها

طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس برای شرکت ها یا گروه های سازنده بهترین انتخاب موجود است. این شرکت ها معمولاً به ویژگی های پیچیده ای در پنل مدیریت خود نیاز دارند و توجه بیشتری به طراحی پوسته بیرونی دارند. در این مورد وردپرس تمام نیازهای آنها را برآورده می کند و طراحی قالب اختصاصی به آنها اجازه می دهد تا با قیمت مناسب به صورت آنلاین کار کنند.

طراحی وب سایت برای سازمان های دولتی

سازمان های دولتی علاوه بر ارائه اطلاعات در وب سایت های خود، معمولاً به یک پورتال مرکزی نیاز دارند تا بتوانند منابع انسانی و ارتباطات داخلی را مدیریت کنند. برای این منظور آنها عموماً به شرکت هایی مراجعه می کنند که در طراحی پورتال های سازمانی و سیستم های ERP تخصص دارند.

در این سازمان ها می توان روابط داخلی شرکت را از سایت جدا کرد زیرا اکثر آنها عملاً از سایت های خود فقط برای معرفی خود و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کنند. در چنین مواردی، طراحی وب سایت شرکتی برای فعالیت های تحت وب و مدیریت روابط داخلی از طریق یک پورتال سازمانی توصیه می شود.

طراحی وب سایت خبری

SEO به طور کلی برای وب سایت های خبری بسیار مهم است و همه ویژگی های یک وب سایت خبری را می توان در بستر وردپرس پیاده سازی کرد. برخی معتقدند سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس توانایی میزبانی وب سایت های دارای محتوا و کاربران زیاد را ندارند، اما این درست نیست. استفاده از وردپرس در برترین وب سایت های خبری جهان به این معنی است که وردپرس قادر به میزبانی سایت های بزرگ است.

طراحی وب سایت های خلاقانه

وب سایت های خلاق عموماً به وب سایت هایی اطلاق می شود که توسط یک استارتاپ پیاده سازی شده اند و بر اساس یک رویکرد کاملاً متفاوت است. معمولاً در این وب سایت ها باید ویژگی ها و قابلیت هایی را پیاده سازی کنیم که در هیچ وب سایت دیگری موجود نیست. در این موارد وردپرس و CMS های اختصاصی دقیقاً در یک موقعیت هستند و هر دو نیاز به توسعه و خلاقیت دارند.

با توجه به این واقعیت که استارتاپ ها به طور کلی سرمایه لازم برای کدگذاری CMS اختصاصی و ایجاد تیم قوی در اولین ماه های فعالیت خود را ندارند، یک نسخه اولیه را بر روی پلتفرم وردپرس پیاده سازی کرده و سپس بازخورد مشتریان را تجزیه و تحلیل می کنند. هر زمان که احساس می کنند این ایده به مرحله توسعه رسیده است، تصمیم می گیرند وب سایت را براساس CMS اختصاصی مجددا پیاده سازی کرده یا حتی ویژگی های مورد نظر خود را در پلتفرم وردپرس به وب سایت اضافه کنند.

 

 

موضوع :
برچسب ها : ,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 22 آبان 1400ساعت 18:23 توسط احمد | تعداد بازديد : 43 | |


صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 صفحه بعد